En i mängden

snart nytt år!
vilket betyder att nyårslöfter ska uttalas, Många säger "nu när det är nytt år så ska jag börja leva sundare". Man skriver in sig på gymmet och sen håller denna målsättning i högst en månad.

Jag ska väl inte vara annorlunda så nyårslöfter för mig blir!
* Sätta upp tider då jag ska äta.

När jag äter gör jag det så oregelbundet. Det är ju jobbigt att skaffa fram mat för mig kan nu ju förstå... Men andra klarar det så varför inte jag`? en liten frukost varje dag ska jag äta. annars har jag fuskat nästintill varje skoldag fram tills nu..
Så lite riktlinjer om när jag bore äta ska upp och jag ska banne mig föjla dem!
Målinriktning är det som gäller och slackar den får man ta tag i sig själv och skyffla in maten ändå..

Nu ska jag iväg till staden och leta rätt på lite kläder som passar till årstiden. Tillochmed jag tycker att det är lite väl kyligt.

Hej hopp / Satine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0