Förlåt, NU är jag här :D

Förlåt för det långa uppehållet människor,
Minoo bugar och ber om förlåtelse.

Har haft alldeles för mycket att göra och tänka på. Och vem vill läsa om en deprimerad vampyr tänkte jag?

Nu mår jag i alla fall bra (: Och jag ska nog leka med Satine i helgen ^^ Just nu sitter jag i den s.k. skolan och lyssnar på falsksång haha :)

Tänkte uppdatera er lite om mitt vampyrliv ^^  :
* Jag har kärat ner mig i en människopojke. hmm... *bit* :D
* Jag mår väldigt bra i allmänhet.. fick MVG på mitt engelskaarbete (:
* Jag har så underbara vänner, så ni kan inte ens föreställa er.. ^_^
* Sa jag att jag är kär.. ?
* Jag sjunger en ny blues låt.. "Something told me, it was over...."
Jag dansar och det är underbart :)
* Jag bits fortfarande..ibland. Men nu var det ett tag sen, så jag har abstinens x) Ska bitas sen.... ^^

hihi joo.. men Hur Är Det Med Er, Kära Läsare? Berätta För Mig (:


Bite and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0