Ge mig EDWARD ;)

Vem är gorgeous, veeem är gorgeous !?
Edward Cullen.
Vampyren med det mest perfekta leendet på jordens yta. Jag DÖR.

Jaa, jag såg Twilight igår. Okej, jag ger mig, han som spelar Edward är inte jätteful. Han är ganska fin ändå ;)

Filmen var UNDERBAR. MEn precis som Satine har lagt märke till så är det ganska kallt ljus genom filmen. Till och med när JEssica sitter och SOLAR så är det lite trist ljus. Hmm, SKÄRPNING.

En del detaljer var konstiga , och ändrade , från boken. Men på et stora hela, så var filmen GREAT. Men som alltid - boken är bäst.


Har snart Lektion, även en vampyr måste utbilda sig.

- How old are you?
- Seventeen.
- How long have you been seventeen?
- ... a while.


Bite and out!

Kommentarer
Postat av: hilda

...are you afraid?

i´m only afraid of losing you..



Så otroligt bra!

2008-12-04 @ 21:32:13
URL: http://hiildas.webblogg.se/
Postat av: hilda

Haha, jaru, kanske?

Du får prova! xD

2008-12-06 @ 18:26:04
URL: http://hiildas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0