TwilightBränsle

Tjoho jag är jätte happie idag!
Full av vad jag kallar twilightbränsle. Härligt..
Minoo såg ju Twilight igår med tre av sina dödliga vänner. Jag längtar tills jag diskuterat filmen med en av dem.. som INTE har läste boken.. För de måste ju finna hela upplevelsen helt annorlunda än min. Jag, det inbitna fan som jag är..

Fortfarande tycker jag inte att robert pattinson passar som rollen, men jag kan väll hålla med om att han inte ser såååå dålig ut ändå..

Aja, vad minoo tyckte själv får hon skriva. Jag ska inte förstöra nöjet ^-^

Vad tyckte ni om filmen?
Bra? Dålig? För kallt ljus kanske? Det tyckte jag iallafall.
It´s breaking dawn here, solen är så fin när den står lågt nu på morgonen.
Myskänslor och twilight hysteri, Dagen kan bara bli bättre!



"If I could dream at all, it would be about you. And i'm not ashamed of it"  // Edward



Yours for eternity
Satine
Over and *bite*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0