Blopp!

Jag är inte depp. Jag är uppåt! Flyger på vingarna som ingen ser, svävar på molnen som bildats av drömmar.
Jag vet, det kommer ögonblick när jag vill ge upp. Men inte lika ofta som jag mår bra.
Det är helt sjukt..!

Jag borde vara lite små ledsen kanske. Men det är jag inte. Det känns lite konstigt och ovant..men bra. Helknäppt, det är nästan så att jag skäms...

För att förklara mitt icke-bloggande senaste veckan.. jag är numera en ensam vampyr. Eller nej inte ensam, men jag lever i ett icke-förhållande ;) singel, eller vad ni människor brukar kalla det.
Halvvampyrpojken, är numera bara min vän ^^ Men det gör ingenting.... så länge han inte försvinner så mår jag bra (:.. jag ska nog bita honom ändå haha! ^^

Men nu kära vänner, ska det bli bloggande så skärmen spricker och tangentbordet brinner.

Jag håller på att läsa Twilight. Men har så mycket i skolan att det inte går så snabbt.. ujuj. Men snart så lättar det nog.. om inte annat har jag ju ett helt jullov på mig att läsa snart! (:
OKEJ!


En film som alla borde se, Interview with a vampire eller En vampyrs bekännelse som det så vackert heter på svenska :P
Jag älskar den. Ä-L-S-K-A-R!
Den är lite galen, och sorglig, men så bra! Det finns ju boöcker såklart också. Flera stycken, av Anne Rice.
Det borde ni också läsa. Gå bara till biblioteket och kolla efter henne Anne Rice. Looooove <3


Nu ska jag gå iväg och bitas.

FOrever yours,
Minoo

Bite and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0