Haha roliga människor ;)

Jag fullkomligt älskar... folk som kommenterar anonymt.
Hahaaa som skriver att bloggen är tråkig, och att jag verkar pantad xD Jaha, men det är väl inte mitt fel att du kommer hit och läser ? Om du tycker att det är så dåligt, pantat och illa så kom inte hit då. Du har ett val.

Okej , men nu lämnar vi det. Till dagens katastrof.
Jag gick alltså till biblioteket för att låna Twilight numero två. Den skulle bli tillbakalämnad idag, och borde alltså funnits tillutlåning. MEN någon har redan hunnit låna den FÖRE mig :-o Vad göra ? !  Jag står inte ut, jag måste lääääsa !!
Jag gjorde naturligtvis  det enda möjliga..jag gickhelt enkelt och KÖPTE tvåan. MEN tvåan fanns inte i pocketform på svenska, och allt annat än pocket är out of question. SÅ jag köpte den helt enkelt på engelska^^
Nuuuu ska jag läsa ;)

Nu ska fixa mat.... maaat.

bye människor!


Bite and out!

Kommentarer
Postat av: Sora - Twilight-freak

Skit i alla som kommenterar dåliga saker, det är ju ändå din blogg :D



Nu har du fått mig att vilja blogga. Jag vill också skriva hur mycket jag är besatt av Twilight >w<



//Sora - Twilight-freak@bdb

2008-11-27 @ 20:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0