Haha ta det lugnt människor!

Okejokej, ska försöka svara på lite kommentarer ^^

Jag, Minoo, en av ägarna till denna blogg, har inte sett Twilight ÄN. Jag ska se den på tisdag med några av mina dödliga vänner.

Det finns en till ägare till denna blogg, men jag efterlyser henne just nu, hon BLOGGAR INTE :-O
Satine, den vackra, var är du ?

Jag håller på att läsa New Moon för fullt, men precis som alla andra så måste även jag gå i skolan *suck* Så ibland är det svårt att få tid... *suck igen*


I helgen, vad händer då? Jag ska slappa, och städa.. och äta gott ^^ *no comments*
Vad ska ni göra i helgen människor?


EN LITEN SAK TILL
innan jag går... Ni som kommer hit och läser för att sedan skriva en kommentar i stil med
Anonym; "Töntigaste bloggen" eller "Vad gör du egentligen?" Kan ni inte bara låta bli att läsa då?


Måste gå....

vi hörs!


Bite and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0