Jag är Här!!

Jaja nu är jag här igen Minoo, saknat mig massa har du inte;)

I helgen ska faktiskt inte bara Minoo slappa och ha det gott, utan VI BÅDA ska det! Det blir härligt ^^
Som ni har märkt har jag inte varit på bloggarhumör senadte tiden, Men även sånna som jag och minoo kan ha små svackor ibland.
Och nu känns det bättre, Kanske för att jag precis ätit lite? Ivilketfall så har jag Preciiis läst ut låt den rätta komma in.
Läste ut den på bussen hit till det dödliga kallar skola. Jag skulle nog villja kalla det ett återkommande fenomen man måste uppleva om och om och om igen. Aja Jag trivs rätt så bra här nu förtillfället så här är jag.

Iallafall!!! för att komma tillbaka till ämnet._.
Boken var, äcklig men bra! Lite rörig men spännande. Och slutet lämnades rätt så öppet så man kan fantisera ihop sitt egna slut vilket jag till denna bok tyckte var bra.
Såå boktipset idag blir låt den rätta komma in :D

Blodigt värre.

Det blev ett kort inlägg men jag måste dra mig till ännu en buss med människor.
Yours for eternity
Satine
Over and bite

Kommentarer
Postat av: louise

Sv: jasså, vad trevligt.

vet inte om jag kommer våga besöka den något mer! haha!

2008-11-28 @ 16:28:58
URL: http://puckeen.blogg.se/
Postat av: S as in Sofia

ska på twilight filmen idag!

2008-11-29 @ 16:32:38
URL: http://sasinsofia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0