Om jag inte vore odödlig så vore jag död !

TWIIIIIIILIGHT!

Jag läste ut första boken igår! Ge mig mer !!! Och den andra boken var utlånad på bibban! xS
Ska gå dit idag för att se om den är tillbaka lämnad i tid, alltså idag, så att jag kan låna den.
Jag har blivit galen ^^


Vampyrvampyrvampyrvampyrvampyrvampyrvampyrvampyr (:

Varför är det ingen som tittar vår blogg längre? Isn't the life of the vamps exciting ?
Jag får helt enkelt börja göra lite reklam... och ni som läser och VET att vår blogg är fantastisk kan väl också gör det? ^^

 Vampyrer är vackra ^^


Idag blir en fullt-upp-dag :D Massa att göra och många att bita haha ;)

Vad ska ni göra idag?


Forever yours,
Minoo
Bite and out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

orkar inte ens läsa första raden av din blogg men du verkar vara pantad..

2008-11-19 @ 18:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0