Tandläkare ? Huggtand?

Idag var jag hos vampyrens största skräck.... TANDLÄKAREN.

Det VAR ingen tand som var trasig :-O Jag fattar inte.. jag spottade för fasen ut en tand när jag satt och åt med Satine.. gjorde jag inte ?

Aja, ska få äcklig skena till tänderna kanske nu.. så jag inte biter ner mina stackars huggtänder i sömnen.


Twilight läses för fullt. WOOOW. Tycker om. Men just nu så har Edward stärkt min åsikt om att killar är enbart besvärliga.
Someone who wants to prove me wrong?

Men som alltid. . Skolan hinner ifatt.. måste plugga järnet den här veckan. Isch. Men SÅ FORT jag gjort allt jag ska, så ska jag läsa Twiiiiliiight ;D haha

Satine är en sötplopp hon, och i lördags hade vi supermys. Vi dansade en massor och roade oss på mänskligt vid.
Inga vampyrer så långt ögat kunde nå, men mörker överallt. Nice.

Idag tänkte jag länka en liten dikt om Ängelvingar. Det är vackert med vingar tycker jag.
http://poeter.se/viewText.php?textId=771978

Vad tycker ni?



Nu ska jag gå iväg och...äta.


Ha det vasst!

Forever yours,
Minoo

Bite and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0