TWILIGHT - jag dör!

Jag vill jag vill jag vill också!

Jag känner ett starkt begär att kära ner mig i en vampyr... finns det ingen likasinnad ?

Här sitter jag, en liten vampyrisk flicka, i väntan på den totala Odödliga Kärleken ( Läs min novell Vampyrens Kärlek så fattar ni ;D ).. hallååå?

Måste plugga nu egentligen... men kan inte släppa TWILIGHT! :-O
läsaläsaläsaläsaläsa.... ^^


Halvvampyrpojken (känn dig träffad, jag VET att du läser vår blogg i smyyyyg :P ) förnekar bestämt att vampyrer är annat än onda varelser. *suck* Hans mänskliga sida shows itself.. LÄS TWILIGHT, eller SKUGGORNA I SPEGELN.. DÅ ser du, vampyrer är inte mordlystna monster. De är ... vackra.... ^^
Kolla bara vampyrflickan jag umgås med.. Satine är sötplopp (: BästaVampyrVännen <3

 *bit*

Så människor.... vad händer ikväll?




Forever yours,
Minoo

Bite and out!

Kommentarer
Postat av: emelie

jaaa! jag vill också! Jag vill också ha en edward i mitt liv! :p

2008-11-19 @ 14:39:12
URL: http://mliyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0