Vampyheeeeelg ^_^

Här sitter jag, Minoo, i mörkret med en liten Satine.

Båda med en laptop i knät, vilka nördar huh ? ;D

Idag har vi inte gjort annat än undvikit ljuset, och ätit... typ. Ganska mysigt ;)

Vi har vampyrhelg.. inga människor (förutom min familj som bor i samma källargång som jag...) så långt ögat kan se.
Bara hon, och jag, med våra kistor bredvid varandra och lite... tilltugg.
MYS!

Igår roade vi oss på mänskligt vis... film! Vi tittade på komedier, åt och gosade ner oss i våra kistor.
Vi övade på att tala förföriskt, och sen sov vi lagom när ljuset vill titta in genom fönstergluggen ;)


Hmm.. nu känner jag törst..


vi.. bits snart igen ;)


Forever yours,
Minoo

Bite and out!

Kommentarer
Postat av: hilda

haha, okej :D

2008-12-02 @ 17:14:10
URL: http://hiildas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0