Long time no see


Godkväll alla dödliga och odödliga!

Efter att ha "utpressat" Satine, har jag nu lyckats komma in på vår länge vilande blogg.
Det känns som att det vore kul att skriva om vampyrvardagen igen.. Kul att läsa om den
också kanske?

Jag kan ju berätta att jag är tillsammans med en fin människorpojk sedan ett drygt år tillbaka.
Honom ska jag spendera evigheten med hade jag tänkt! ♥

Jag har givit mig ut i det s.k. "arbetslivet" vilket inte är så lätt kan jag tala om..
Denna arbetsbrist som existerar bland er människor, gör det extra svårt för en vampyr att
hitta sig ett jobb. Men jag använder mig av min charm, så det löser sig nog snart ;)

Men.. nu är det dags att ordna saker inför natten. Vi råkas snart igen!



                                                                     Forever yours,
                                                                                             Minoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0